Array ( [type] => 2 [message] => mysql_connect(): Headers and client library minor version mismatch. Headers:100337 Library:30121 [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  بهترين نوع قالب شركت بهترين نوع قالب شركت

خدمات ثبتی محمد

بهترين نوع قالب شركت

بهترين نوع قالب شركت

با توجه به توضيحات فوق ابتدا بايد براي ثبت شركت نوع مشاركت خود را تعيين كنيد. در اين حالت شركا در اول راه بايد با هم توافقنامه اي امضا كنند و نوع مشاركت و توافقات مانند مانند ميزان سهام و يا احتمالا امتياز بالاتر به يك سهم و غيره در قالب اساسنامه شركت بايد تعيين شود.

افرادي كه اعتبار زيادي دارند و مي خواهند بعد از ثبت شركت اعتبار خود را داشته باشند و مشتريان بر اساس اين اعتبار آنها را بشناسند و همچنان با نام خود فعاليت كنند، بهتر است براي ثبت شركت، شركت هاي اشخاص يعني شركت تضامني و يا نسبي و يا شركت هاي مختلط مانند شركت مختلط سهامي و يا مختلط غير سهامي را انتخاب كنند. البته شركت هاي مختلط بيشتر مناسب افرادي معتبر و شناخته شده اي است كه خواهان ثبت شركت با نام و اعتبار خودشان هستند ولي سرمايه لازم را ندارد. در اين حالت با ثبت شركت هاي مختلط مي توانند سرمايه مورد نياز خود را از از طريق مشاركت سهامي و يا با مسئوليت محدود شركا سرمايه اي به دست بياورند و اين افراد را در سود شركت سهيم كنند.

اما اگر مشاركت قانوني، به سهام و سرمايه مساوي و ميزان مسئوليت و سرمايه و سود و غيره مشخص را براي ثبت شركت دنبال مي كنيد شركت هاي سهامي خاص يا سهامي عام و يا حتي شركت هاي تعاوني انتخاب بهتري هستند. به صورت كلي عمدتا در ايران شركت هاي سهامي خاص و در صورت نياز به سرمايه كلان شركت سهامي عام محبوبيت زيادي دارند. در اين نوع شركت ها هر فرد ميزاني از سرمايه را به عنوان آورده در شركت سرمايه گذاري مي كنند و به ميزان سرمايه خود از شركت سهام دريافت مي كنند و به همين اندازه نيز مسئوليت و ديون بر عهده آنها خواهد بود. بنابراين ثبت شركت سهامي مناسب افرادي است كه خواهان مشاركت در نوع شركتي با ميزان مسئوليت و ديون مشخص هستند.

از طرفي شركت با مسئوليت محدود را داريم كه عمدتا سرمايه اي است اما تا حدودي نيز نقش اشخاص در آن ديده مي شود. در اين نوع شركت نيز هر فرد به اندازه سرمايه خود مسئوليت بر عهده دارد.

موسسه غير تجاري نيز نوعي شخصيت حقوقي است كه در واقع ثبت موسسه غير تجاري به اين مفهوم است كه شركا خواهان مسئوليت مشخص هستند اما نمي خواهند وارد فعاليت هاي تجاري شوند. بر اين اساس موسسات غير تجاري در موضوعات غير تجاير مانند آموزش، مشاوره، خيريه و از اين دست ثبت مي شود.

به صورت كلي اين نوع مشاركت و يا نوع مسئوليت است كه تعيين كننده بهترين نوع قالب براي ثبت شركت است. اگر مي خواهيد تفاوت ها و نكات كليدي و طلايي ثبت شركت را درست متناسب با شرايط خود و منافعي كه به دنبال آن هستيد بدانيد بهتر است با مشاوران و متخصصين ما در تماس باشيد.


برچسب:
امتیاز:
 
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1399/10/9 ساعت: ۰۰ توسط:sabtsherkat20 :